Bent u klant bij mijn UPC en wilt u inloggen bij Mijn UPC, maar weet u nog niet zo goed hoe? In dit artikel leest u hoe u kunt inloggen bij Mijn UPC.  UPC is internet en telefoniedienst. Tegenwoordig valt UPC volledig onder Ziggo. 

UPC en Ziggo

Ziggo en UPC zijn sinds 2015 een bedrijf onder de naam Ziggo. Het is dus belangrijk dat als u wilt inloggen en uw gegevens wilt inzien, dat u naar de site van Ziggo gaat.

Mijn UPC aanmaken

Zoals hierboven ook al benoemd is, gaan tegenwoordig UPC en Ziggo samen. Als u wilt inloggen met een UPC-account, is het belangrijk om naar de site van Ziggo te gaan. Dat is ziggo.nl. Bovenaan de pagina staat er een knop met ‘Mijn Ziggo’, hier klikt u op en vervolgens komt u op het inlogscherm terecht. U kunt dan inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Als u nog geen ‘Mijn Ziggo’-account hebt, kunt u deze erg gemakkelijk aanmaken. Bij het inlogscherm staat er ook een knopje met ‘registreren’. Hier klikt u op, vervolgens vult u de benodigde gegevens in en je account staat voor u klaar. Deze optie is alleen mogelijk als u al een klant bent van UPC of Ziggo.

Veelgestelde vragen

Hoe kunt u uw inloggegevens voor mijn Ziggo veranderen?

Via de site van Ziggo kunt u via het inlogscherm ook erg gemakkelijk uw gegevens wijzigen. U kunt op ‘Mijn Ziggo’ klikken, vervolgens klikt u weer op inloggegevens vergeten. Daarna kunt u uw gegevens aanpassen.

Hoe kan ik Ziggo het beste bereiken?

Je kunt Ziggo bereiken door te bellen naar 0900-1884. Ook kunt u via de site bij de klantenservice uw vraag stellen. U wordt dan na aanleiding van uw vraag gebeld, of er wordt contact opgenomen met u via uw mail.

Share:

editor