Telfort is een bedrijf dat mobiele en vaste telefonie aanbiedt. Ook kunt u voor internet en televisie bij hen terecht. Telfort is het dochterbedrijf van KPN en biedt verschillende abonnementen aan.

Het instellen van Mijn Telfort

Als u wilt inloggen bij Mijn Telfort, is het belangrijk om naar de website van Telfort te gaan. Rechtsboven het beeld kunt u klikken op ‘Mijn Telfort’. U zult nu terechtkomen op de inlogpagina. U kunt inloggen met uw gebruikersnaam of 06-nummer. Daarna klikt u op inloggen, vervolgens bent u ingelogd. 

Inloggen bij Mijn Telfort

Als u nog geen account hebt, kunt u deze simpel aanmaken. Bij het aanmaken van dit account hebt u verschillende persoonsgegevens nodig. Ook hebt u verschillende informatie nodig over welke abonnementen u heeft, of wilt aanschaffen. Deze gegevens hebt u gekregen bij het abonnement die u nu hebt. 

Telfort en KPN

Al bijna vijftien jaar is Telfort onderdeel van KPN. Telfort en KPN werken sinds 2019 volledig samen en komen met mooie deals. Sinds 2019 kun je geen nieuwe abonnementen meer afsluiten bij Telfort, maar wilt u toch een ander abonnement dan kunt u kijken bij KPN. Het is de bedoeling dat alle klanten van Telfort straks overstappen naar KPN. Alle producten die u hebt aangeschaft bij Telfort blijven bestaan, maar vallen nu onder KPN.

Veelgestelde vragen

Kunt u verlengen bij Telfort?

Vanaf mei 2019 verkoopt Telfort geen nieuwe abonnementen meer. Telfort is samengegaan met KPN, KPN is nu het moederbedrijf van Telfort. Als u een ander abonnement bij Telfort wilt, kan dit dus niet meer. Wel kunt u overstappen bij KPN, of een andere provider. De abonnementen die u nu heeft blijven bestaan.

Hoelang blijft Telfort bestaan?

Telfort is zoals hierboven al benoemd is, dus samengegaan met KPN. Telfort verkoopt dus geen abonnementen meer, maar de bestaande abonnementen blijven bestaan. Wellicht verandert de naam van Telfort in de toekomst, maar het bedrijf op zich blijft bestaan. Dit gebeurt onder de hoede van KPN.

Share:

editor