Klanten van Nuon kunnen gebruik maken van een account. Dit account wordt ook wel het ‘Mijn Nuon’-account genoemd. Met een ‘Mijn Nuon’-account kunt u uw gegevens inzien en bijvoorbeeld wijzigen wanneer je overstapt van energieleverancier. Ook kunt u meer inzicht krijgen in het energieverbruik. Nuon heet tegenwoordig Vattenfall.

Inloggen

Als u wilt inloggen bij Mijn Nuon, maar weet u niet zo goed hoe? Hieronder staat de uitleg. 

Ga allereerst naar de site van Nuon. Rechtsboven kunt u klikken op ‘inloggen’. Vervolgens kom je terecht op het inlogscherm. U zal uw e-mailadres en wachtwoord moeten invullen. Als u nog geen account hebt, kunt u die erg makkelijk aanmaken. Als u op ‘aanmelden’ klikt, kunt u uw gegevens invullen en gegevens over uw abonnement. U moet uw klantnummer invullen, postcode, huisnummer, e-mailadres en een nieuw wachtwoord. Hierna kunt u inloggen bij ‘Mijn Nuon’. 

Van Nuon naar Vattenfall

Sinds 2018 valt Nuon onder Vattenfall. De naam ‘Nuon’ is dus vervallen. De twee bedrijven werkten al meer dan tien jaar samen. Eigenlijk verandert er voor de Nuon-klanten niet zoveel, alleen het bedrijf heeft een andere naam gekregen. De missie van Vattenfall is “Fossielvrij leven mogelijk maken binnen één generatie”. Vattenfall levert duurzame energie, denk hierbij aan windenergie en groene energie. Dit leveren ze zodat ze stapje voor stapje dichter bij hun einddoel komen. 

Veelgestelde vragen

Waarom heet Nuon nu Vattenfall?

Nuon heeft in 2018 bekend gemaakt dat Vattenfall het moederbedrijf wordt. Nuon is al namelijk meer dan tien jaar onderdeel van Vattenfall. 

Wat voor stroom krijgen Vattenfall klanten?

De missie van Vattenfall is: “Fossielvrij leven mogelijk maken binnen één generatie”. De energie die ze leveren is duurzame energie, denk hierbij bijvoorbeeld aan windenergie. Vattenfall wisselt af met groene en standaard stroom, om genoeg stroom voor iedere klant te leveren. 
 

Share:

editor