De klanten van Ziggo kunnen gebruik maken van het Mijn Ziggo-account. Met een paar simpele stappen kunt u een account aanmaken. Dit account is erg handig, aangezien u hier al uw gegevens en abonnementsgegevens kunt inzien. Hieronder leest u hoe u kunt inloggen bij Mijn Ziggo.

Inloggen bij Mijn Ziggo

Allereerst is het belangrijk op naar de website van Ziggo te gaan. Rechtsboven in de hoek staat een knop met ‘Mijn Ziggo’. Als u op deze knop drukt kunt u met uw gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Hebt u nog geen account, dan kunt u met deze simpele stappen een account voor ‘Mijn Ziggo’ aanmaken. Zodra u op de knop ‘registreren’ drukt, kunt u uw persoonsgegevens en uw Ziggo gerelateerde gegevens invullen. Ook is er een ‘Mijn Ziggo app, hier vind u meer over in het filmpje.

Wat kun je allemaal met Mijn Ziggo?

Je kunt verschillende persoonlijke gegevens inzien. U kunt bijvoorbeeld ook in dit systeem uw facturen bekijken, ook kunt u deze facturen betalen. U kunt zelf eenvoudig wijzigingen doorgeven. Als u  bijvoorbeeld gaat verhuizen, kan dat simpel in ‘Mijn Ziggo’ aan worden gegeven. 

Veelgestelde vragen

Is Ziggo telefonisch bereikbaar?

Er zijn verschillende manieren waarop u Ziggo kunt bereiken. Als u Ziggo belt, ben je het snelst. Er is één telefoonnummer: 0900 1884. Wanneer u deze belt, krijgt u direct de klantenservice aan de lijn. Voor klanten van Ziggo is dit een gratis telefoonnummer. 

Waar kan ik mijn persoonsgegevens vinden in mijn Ziggo?

In ‘Mijn Ziggo’ heb je een hoofdmenu waar je het menu Gegevens kunt vinden. Als u hierop klikt, kunt u uw persoonsgegevens bekijken en eventueel veranderen. 

Kun je je factuur betalen in Mijn Ziggo?

Ja, dit kan zeker. Uw factuur kun je bekijken door in te loggen op Mijn Ziggo, ga vervolgens naar factuur. Download de PDF. Het rekening nummer staat aan de recht bovenkant van de factuur. 

Share:

editor